Sık geçen başlıklar

izmir kızı vs hatay kızı 1

ekşi'de gör
çok abazamsı bir versus olduğuna katılmakla beraber, hatay'dan kasıt antakya'ysa eğer, tercihimi hatay'dan yana kullanacağım versus.
ben antakya'nın kadınlarındaki estetik sunumu, türkiye'de hiçbir yerde görmedim. şıklar, bakımlılar ve genetik açıdan çok şanslılar.

edit: ya latiiif... yahu antakya'da yaşadığım için antakya dedim, iskenderunlular nolur "ya biz ya biz" diyerek üzerime gelmeyin. hele dörtyollular size ne oluyor bi salın allah için!