neden her şeyi eleştirmek zorundayız, anlamıyorum. adam bir hizmet veriyor. yalan söylememiş. kalınacak yerin resmini koymuş. fiyat belirlemiş. enflasyonla baş edemeyen, barınma sorunu yaşayan insanlara bir alternatif oluşturmuş. serbest piyasanın ümmüğünün sıkıldığı bu ortamda bile müteşebbisler bir çıkış arıyor işte.
burada sorun bu halde bile bir çözüm üretende değil yıllardır yanlış politikalarla enflasyonu azdırıp bir de bunu saklayarak iyice ateşi harlayanlarda. kızacaksanız onlara kızın.
23.09.2021 · 28. sıra
liberal gelecek
22.09.2021 09:17