Sık geçen başlıklar

izmir gaziemir'deki 1500 tl'ye kapsül otel 1

ekşi'de gör
neden her şeyi eleştirmek zorundayız, anlamıyorum. adam bir hizmet veriyor. yalan söylememiş. kalınacak yerin resmini koymuş. fiyat belirlemiş. enflasyonla baş edemeyen, barınma sorunu yaşayan insanlara bir alternatif oluşturmuş. serbest piyasanın ümmüğünün sıkıldığı bu ortamda bile müteşebbisler bir çıkış arıyor işte.

burada sorun bu halde bile bir çözüm üretende değil yıllardır yanlış politikalarla enflasyonu azdırıp bir de bunu saklayarak iyice ateşi harlayanlarda. kızacaksanız onlara kızın.