Sık geçen başlıklar

izmir belediyesi'nin hiçbir şey yapmıyor olması 1

ekşi'de gör
doğma büyüme izmirliyim, ne chpliyim ne de akpli. izmir'de öyle bir chp kafası var ki abdullah öcalan'ı aday gösterse yine kazanır, ne yazık ki benim şehrim chp yobazı dolu ve bu yobaz kitlesi akp yobazından bin beter.

priştina'dan bu yana 20 küsur yıldır bu şehire tek çivi çakmadı belediye. genişletilen metro bile o kadar yavaş ilerliyor ki kaplumbağa hızında. tunç soyer ismindeki hdptapar şahısın tek yaptığı belediyeyi hdplilerle doldurmak oldu.

hdpli misin? yarın gel belediyede güzel bir işe başla. maalesef izmir bok kokuları içinde hdpliler tarafından yönetilen bir şehir konumunda ve nesiller değişmedikçe bu böyle devam edecek.