bu nasıl rahatsız bir harekettir be kardeşim.
izin kullanma hakkım var lan benim. işimi düzgün yapmıyorsam kov, iznin bokunu çıkardıysam çağır uyar. sanane ne işimin olduğundan, ben sana soruyor muyum sen kimi sikiforov diye! sanırsın adamdan canını istedik, alt tarafı pazartesi "10'da gelebilir miyim?" diyorsun, babasının bağını bağışlamış gibi triplere giriyor herifçioğlu. bir de bunu sanki sorun etmiyormuş gibi soran var, en çok da ona tavım. "hayırdır? kötü bir şey yok işallah?" derler. lan siktir git. bu ne biliyor musunuz? "ben birkaç ik eğitimi aldım, orada izin isteyene neden sormayın dediler. ben de sanki seni düşünüyormuşum gibi soruyorum ki iznin nedenini sormuş gibi olmayayım yoksa sikimde değilsin" demek.
her sike de almanya'yı örnek veriyoruz ama iki ay almanya'da görevliydim. lan saat 15:00 olunca "çüüüüsss" deyip gidiyor millet. izin almak falan yok. "nereye gidiyorsun şıvaynşıtayger" diyen yok. almanya'da başlık da kalkmış gardaşlar. ağa bizi sömiriy. galkın ayaklanak puşt agaya. ulan şu başlık nasıl kibar feyzo'ya bağlandı ya. kelimeleri durduramadım resmen.
11.07.2020 · 20. sıra
ineksavar
10.07.2020 13:45 ~ 22:45