Sık geçen başlıklar

iyi bir erkek olmanın hiçbir işe yaramaması 2

ekşi'de gör
sadece 'erkek' olmaya genellenmemesi gereken bir durum. iyi insan olmak bir işe yaramıyor. özellikle iş ortamında. kötülerin şöyle bir özelliği var. siyasi görüşü ne olursa olsun. iş ortamında kötü niyetli, şeytanı insanlar birbirleri ile çok güzel anlaşıyorlar. siyasi-hayat görüşü ne olursa olsun kötü niyetli, aptal insanlar iş ortamlarında biraraya gelip çete olarak 'baskın' hâle gelerek her işlerini hâllediyorlar. onlar takdir ediliyor,ön plana çıkıyor. siz de oturduğunuz yerden mal gibi bakakalıyorsunuz. sizi hayatta çok üzerler.
kadınların 30 yaşından sonra hollywood yıldızı olamayacaklarının farkına varmalarıyla tercihlerini iyi erkeklere yamanmaktan yana kullandıklarını hesaba kattığımızda yanlış önermedir. iyi bir erkek olmak, gurursuz ve sağlayıcı moron olduğunuzu kabul edecekseniz size mutlu bir izdivaç sağlayabilir.