on altı yıldır içinde olduğum meslek olduğundan, hatırşinaslık edip, en çok bana soracaksanız sabırlı olmasıdır. sevgiyi hiç söylemiyorum, o bir insanın, en çok da kendisi için, sahip olması gereken asgari duygudur. lafını da etmezsiniz diye düşünüyorum. sevgiyi de taşımayan gitsin topraklara yatsın, belki ölür.
fark ettim ki kampüslerin en arka tarafına ''eğitim fakülterini'' koymaları, bu sebepten. iyi bir öğretmen, en çok sabrı öğrenmeli diye düşünüp, bu şekilde bunu vermeye çalışıyor olabilirler. ya da bu sabah kampüsün en arkasındaki fakülteye giderken bunu ben uydurdum, yorum yok. ama birkaç puan verin, nihayetinde doğru yoldan gittim.
29.06.2022 · 38. sıra
sadelisu
28.06.2022 09:54 ~ 18:00