eğer yukarılara çıkabilmiş bir tanıdık varsa, nerede okuduğunuzun ya da direkt okuyup okumadığınızın bile bir önemi yok.
tek lafla işiniz olur, tek lafla en baba üniversiteden mezun çocuktan fazla kazanırsınız. türkiyede işler böyle.
edit: çok fazla mesaj geldi. bir şeye açıklık getirmek lazım. benim bahsettiğim tıp, mühendislik, hukuk gibi alanlar değil. oralarda iş bulabilmek için elbette diploma sahibi olmanız gerekir. okulun iyi bir okul olması da her türlü fark yaratır. ancak dünyadaki meslekler, bu teknik mesleklerden ibaret değil. milyonlarca dolar ihracat yapan firmalar var mesela. buralarda lise terk insanların milyon dolarlık operasyon döndürdüğünü biliyorum. birini tanıdığı için işe girmiş, belli bir tecrübeden sonra da işi kotarmaya başlamış bir ton alaylı insan var. bunların hepsi tanıdık kontenjanından o işlere sahipler. bahsettiğim bu.
25.10.2023 · 42. sıra
dontyoucrybitch
24.10.2023 02:12 ~ 14:35