(bkz: anadolu gençlik derneği)
bu işid sempatizanlarının klasik hareketlerindendir. eskiden sadece yılbaşlarında falan coşarlardı şimdi her saniye kafa sikmek için uğraşıyorlar. zaten bi kaç haftaya aynı grubun noel baba bıçakladığını falan duyarsınız.
edit: anadolu genclik birligi degil genclik dernegiymis.
10.12.2017 · 6. sıra
odevini yapmayan kant
09.12.2017 07:25 ~ 11:26