Sık geçen başlıklar

isviçre'de yolların daracık olması 1

ekşi'de gör
dar olması gerektiği içindir.
acele yok.
stres yok.
cahil katil sürücü yok.
her canlıya saygı var.
huzur var.
sayayım mı daha?

edit: imlazerland