Sık geçen başlıklar

isviçre saatlerinin gereksiz pahalı olması 1

ekşi'de gör
neye göre kime göre pahalı? diyen arkadaşlar...

ananızın ammına göre pahalı. amkoduğumun mal değnekleri sizi, biraz beyin lütfen.

(bkz: international watch company)
(bkz: breitling)
(bkz: patek philippe)
(bkz: zenith)
(bkz: jaeger-lecoultre)

neden göt kadar ülkeden bundan fazla lüx marka çıkmış?

(bkz: quartz krizi)

bunlar tek markalar değil, şuraya satış sayıları üzerinden bir tablo bırakayım, görsel

tabloda da görüleceği üzere en bilinen, en ulaşılabilir marka olan rolex üzerinden al biraz oku öğren,

1- rolex marka saatler neden bu kadar pahalı?

2- dünyanın her yerinde geçerli bir para koruma aracı: rolex

3- para varsa bile satın alması kolay olmayan rolex saatlere nasıl ulaşabilirsiniz?

4-kendi altınlarını bile kendisi üreten rolex'in ilklerle dolu tarihi

ulan poundla, kronla, dolarla, euro ile para kazanan milletler için bile pahalı markalara, bizim beyinsiz ekşiciler neye göre kime göre pahalı diye sorguluyor.

yav allah aşkına her şeye muhalif olamazsınız. dünya çapında kabul gören bazı sabitler var.

ulan amkoduğumun malları, başlık açsam isviçre saatlerinin ucuz olması diye gelip oraya da "hayır çok pahalııı!!" diye entry gireceksiniz.

olm siz neden böylesiniz?