Sık geçen başlıklar

istinyepark'ta açılan yataklı sinema salonu 2

ekşi'de gör
tek başınıza izlemiyorsunuz olm birsürü yatak var. sevişemezsiniz yani.
çok da absürt değil. "ulan yatarak sinemada film izlemek nasıl bir keyif acaba?" diye merak edenler gidebilir.

ama yani kıyıda köşede boş bi salona gidip de yatarak film izleyebilirken niye 150 lira vereyim olm?

ben vermem; verene de beyinsiz demem. para onun. adama koymuyor demek ki.
aylık 1500 alıp sevgilisini rahatça emmek için 300 lira veren adama beyinsiz derim. çünkü beyinsiz.
kişi başı 150 liradan, 300 liraya gayet makul günübirlik evlerin bulunabileceğinin de hatırlatılması yararlı olan konu.

mekan sıkıntısı yaşayan gençler için bulunmaz 'advice'.