Sık geçen başlıklar

istiklal marşı bestesinin değiştirilmesi 2

ekşi'de gör
küfür edeceğim kusura bakmayın.

amına koyduğum liboşları yine yavaş yavaş inlerinden çıkmaya başlamış, "değişimden korkmayın" "statüko" falan diye mızmızlanmaya başlamışlar. prozodi hatası varmış. eurovision'a şarkı mı yolluyorsun gevşek! türk sanat müziğin senin bu "hata" dediğin yöntemle dolu.
her şeyin uyumlu, 100 yıllık marşın mı ahengi bozdu?

al sana aruz veznine uyarlanmış istiklal marşı çok beğendiysen sen böyle oku.
http://www.ozanyarman.com/…iklaldroz_irkima_ile.mp3

bu memleketin sizden öğrenecek tek bir zerre değeri yoktur. değer öğrenecekseniz statükodan öğreneceksiniz. 100 yıllık marşı değiştirmeye çalışan, buna destek veren, üzerine fikir dahi beyan eden en azılı fetullahçı'dan daha fetullahçı, en azılı cia'cıdan daha cia'cı, en azılı siyonistten daha siyonisttir.
arap ezgileri eşliğinde okunmalıdır. böylelikle put gibi dikilmez, köçek gibi kıvırırız.