mevcut otoyolun geliri karayolları'na aktarılıyor.
vatandaşın cebindeki paranın devlete gitmesi birilerini rahatsız ediyor anlaşılan.
biz kim köpekleriz ki devlet otoyolu kullanacağız.
anamızı bellemeyi vaat edenlere geçiş ücreti ödememiz gerekiyor anlaşılan.
(bkz: kuzey marmara otoyolu)
(bkz: kuzey ege otoyolu)
(bkz: ankara niğde otoyolu)
(bkz: istanbul izmir otoyolu)
edit: imla.
30.08.2023 · 20. sıra
ancestral
29.08.2023 11:55 ~ 15:22