şimdi bu konuda arayışta olan arkadaşlarıma yönlendirdiğim adaylar oldu eşten dosttan.
şunu gördük ki, aileler bakıcı sıfatı altında "hizmetçi" sahibi olmak istiyor.
fazla villalı holdingli dizi izlemenin yan etkisi.
"zaten çocuk bişey yapmıyo ki akşama kadar oturacağına evi toplasın, 2 kap yemek yapsın, bi toz alsın" gibi bir anlayış hakim.
yanlış arkadaşlar yanlış. siz nasıl mesainizin karşılığını tam bekliyorsanız o kadınlar da alacak.
03.09.2016 · 20. sıra
aydinlikta
22:46