Sık geçen başlıklar

istanbul'a nükleer bomba atalım 1

ekşi'de gör
olm bu ruslar bizden daha mal. ben bu süreçten bunu anladım şu ana kadar. kızlarını at gerisi çöp bu rusya'nın.

nasıl ülke lan bu. bi uçaklarını düşürdük, oyunda kaybeden çocuk gibi her türlü pisliği yapıyorlar. ne çirkef çıktınız lan. tüm düşüncelerim, hayallerim boşa çıktı bunlar hakkında.

saçma sapan bir açıklama.