olm bu ruslar bizden daha mal. ben bu süreçten bunu anladım şu ana kadar. kızlarını at gerisi çöp bu rusya'nın.
nasıl ülke lan bu. bi uçaklarını düşürdük, oyunda kaybeden çocuk gibi her türlü pisliği yapıyorlar. ne çirkef çıktınız lan. tüm düşüncelerim, hayallerim boşa çıktı bunlar hakkında.
saçma sapan bir açıklama.
28.11.2015 · 20. sıra
belkigelmezyarin
27.11.2015 16:41