Sık geçen başlıklar

istanbul'un güzel olmaması 1

ekşi'de gör
ulan bu koduğumun şehrini kim seviyor?

alt yapısı bok gibi, trafik her allah'ın günü tıklım tıklım, köşesinden boğaz gören her restoran akşam yemeği için servet istiyor.

şehre ulaşmanız bile imkansız, tren bileti bulmak için 1 ay onceden rezervasyon yaptırmak zorundasınız.

yeşil alan görmek için resmen farklı bir şehre geçmek zorunda kalıyorsunuz, zaten çoğu semte şehir planlama hiç uğramamış bile.

sanki kıç kadar yere 20 milyon insanı sıkıştırmışlar, sizde aralarından nefes almaya çalışıyormuşsunuz gibi. her yer her saatte kalabalık.

dünya başkentlerini victoria secret mankeni kabul ederseniz, istanbul varoş mahallesi'ndeki ucuz sokak fahişesidir.