Sık geçen başlıklar

istanbul'u harika bir şehir sanmak 2

ekşi'de gör
o tamamen senin yaşın, sosyal statün, kaç para kazandıgın, neye harcadıgın ve tam olarak nereye istanbul dediginle alakalı bir sanrı olabilir.
istanbul'u tanımlayan en iyi ifade, kimden duymuştum unuttum, şudur: güzellikleri olan şehir. 1300 km2'lik şehir alanında belki 30-40 km2 tutan güzel semtleri var. yani roma, paris, münchen, barcelona gibi güzel şehir sıfatıyla tanımlanamaz.

çok farklı uygarlıkların izlerini taşıyan, olağanüstü bir doğal potansiyeli bulunan şehir aslında. ama sağ iktidarların doymak bilmeyen iştahına ve sonradan görmelerin zevksizliğine kurban gitti 70 yıldır; halen de doymadılar.