pek çok metrobüs durağında bu yığılmalar hep oluyordu, olmakta ve maalesef olacak..
bu ekrem imamoğlu’nun değil, istanbullu vatandaşları metrobüs denen bu ilkel taşıma yöntemine mecbur bırakanların ayıbıdır.
gerizekalılar için edit: metrobus duraklarına geçmemizi sağlayan köprülerin yoğunluktan yıkılma tehlikesi geçirdiğini gördüm ben.
zeytinburnu, yenibosna istasyonlarında defalarca bu durumun oluştuğunu biliyorum.
sonra yeni üst geçitler inşa edildi. muhtemelen şu an sıkıntılı istasyonlara da yeni üst geçitler yapılacaktır.
ama sorun bu değil anlamıyor musunuz?
istasyonlarda insanlar saatlerce bekliyor. dolu gelen metrobüslere binemiyor.
daha fazla metrobüsü hatlara sokamıyorlar çünkü metrobüslerin uzunluğu durakları geçtiği için trafik oluşuyor.
metrobüs ilkel bir toplu taşıma aracı.
sonuç olarak sadece ayrılmış otobüs yolu.
bu taşıma şeklini imamoğlu mu seçti?
bu rezaletin sorumlusu metrobüs sistemini yapmayı tercih eden kişi ya da kurumlardır.
imamoğlu 2-3 yıl sonra metrobüsün alternatifini bulamazsa, o zaman o da bu sorumluluğa dahil olur.
o zaman da ona oy vermeyip başka birine oy veririz.
biz imamoğlu için kefen giyen dogmatik insanlar değiliz.kim sorunlara çözüm getiriyorsa ona yönetimi teslim etmek isteriz.
imamoğlu beceremezse başka bir imamoğlu buluruz.
04.10.2019 · 15. sıra
boring point
03.10.2019 12:30 ~ 13:09