yazın motosikletle uzun yolculuğa çıktığımda götün teki beni sıkıştırdığında can havliyle kornaya basmıştım ve buna benzer bir olay yaşanmıştı. 1 kutu biber gazını adama sıkıp dinlene dinlene dövdükten sonra yoluma devam etmiştim. ufak tefek bir şey olduğum için kolay lokma sandı ama biber gazı ve motorcu eldiveni sağ olsun amına koyup çıkmıştım.
böyleleri bana denk gelsin istiyorum o günden sonra hep. dış görünüşüme göre artistlik yapıp gevşek davranıyorlar; her türlü döverim bunu diye. sonra biber gazını yiyince göt oluyorlar :d
23.03.2024 · 6. sıra
hani bana haribo
21.03.2024 23:25