kesinlikle tatilya'dır.
hiç gitmedim ama daha doğrusu gidemedim fakirdik o zamanlar ..
arkadaşlarımın anlattıkları, bazen haberlere falan çıkardı büyülenmiş gibi bakardım. kısmet olmadı..
ne kalmış içimde ukde olarak be .. sırf oraya gidemediğim için disneylanda gitmeyi planlıyorum kaç yaşımda olursam olayım..
ulan tatilya …
edit: “ukde” , uyaran yazara teşekkürler.
06.03.2024 · 24. sıra
origin of storm
05.03.2024 00:07 ~ 12:25