bu nasıl bir şehir arkadaş kimsenin kimseye saygısı yok, kimsenin yüzü gülmüyor, toplu taşımada herkesin suratı ifadesiz, arkadaşlıklarda herkes ayrı bir sinsi,
herkes egolu, herkes her şeyi biliyor,
araba sürüyorsun herkes tahammülsüz
adam yavaş gidiyorsun diye seni sıkıştırıyor, aşk yaşıyorsun maddiyatın güçlü olduğu için kadınlar yanında.
sabah işe gidiyorsun adama günaydın diyorsun cevap vermiyor,
patronun gergin,
çalışma arkadaşların seni seviyormuş gibi arkandan iş çeviriyor,
kader arkadaşlığı kalmamış, maaşlar kıyaslanıyor, ev kiraları kıyaslanıyor, yaptığın tatiller bile kıyaslanıyor,
konsere eğlenmeye orada bile millet kavga ediyor.
sıkıldım bu şehirden çok yalnızım be sözlük.
14 şubat yaklaşsa ne olur sevgisiz istanbul yalnız...
11.02.2018 · 7. sıra
tunguska11
10.02.2018 00:53 ~ 18:39