Sık geçen başlıklar

istanbul'da ders çalışacak kütüphane bulamamak 1

ekşi'de gör
açıkça ortada olan durumdur. 2 günlük haftasonu boşluğumda geldiğim istanbul'da lisans bitirme çalışmamı yapabileceğim bir tane doğru düzgün mekan bulunmuyor. atatürk kitaplığına gidiyorsun buz gibi havada kapıda 50 kişinin ne zaman kalkacağı bilinmediği bir sıralı listeye adını yazdırıp beklemeye geçiyorsun. üniversiteler desen ayrı bir olay, sadece yüksek lisans yapanları kabul ediyorlar. gerçekten insanlar iş hayatına girip akademik çalışma yapmaya zaman ayıramazken zaman bulduklarında da böyle bir ortam buluyorsa istanbul nasıl bir eğitim şehri oluyor anlamak güç.