Sık geçen başlıklar

istanbul'da bir kadının kedileri kesip yemesi 1

ekşi'de gör
ruh hastası diyenler olmuş.

kadın, dövmemiş işkence etmemiş, yemek için kesmiş sadece. tavuk ya da balik kesseydi ruh hastası der miydiniz?

edit: ya aq sizin gibi milletin ya! olm bir şeyi övdüğüm ya da doğru bulduğum yok. ben iki yüzlü bakış açısından bahsediyorum.
yok bunu paylaşıyorum, yok sen görürsüncü kediperest orospular da yarrağımı yesin. siz elinizde olsa kedi krallığı kurar itiraz eden herkesi sabun yaparsınız aq hastaları, bir de vicdan diyorlar.