Sık geçen başlıklar

istanbul ve ankara'da konser vermeyeceğim 1

ekşi'de gör
ancak bu kadar kısaltabildim. seçim sonuçlarından sonra nihat doğan'ın yaptığı şok açıklama. zaten izmir'de konser vermiyormuş bundan sonra istanbul ve ankara'da da konser vermeyecekmiş.

tamam güldük eğlendik ama bu kadar yeter. binary'nin başkanlığını verin her şeye katlanırım ama nihat doğan'ın konser vermemesine katlanamam.

kaynak: kafa radyo zekirdek

ekonomi gündemine bomba gibi düşmüş döviz artışı bekleniyormuş

edit: reyiz kendisine yakışan kibarlıkla yalanlamış haberi

istanbul'u binary'e vermemize gerek kalmadı.