ancak bu kadar kısaltabildim. seçim sonuçlarından sonra nihat doğan'ın yaptığı şok açıklama. zaten izmir'de konser vermiyormuş bundan sonra istanbul ve ankara'da da konser vermeyecekmiş.
tamam güldük eğlendik ama bu kadar yeter. binary'nin başkanlığını verin her şeye katlanırım ama nihat doğan'ın konser vermemesine katlanamam.
kaynak: kafa radyo zekirdek
ekonomi gündemine bomba gibi düşmüş döviz artışı bekleniyormuş
edit: reyiz kendisine yakışan kibarlıkla yalanlamış haberi
istanbul'u binary'e vermemize gerek kalmadı.
03.04.2019 · 4. sıra
direnistanbul
02.04.2019 16:35 ~ 17:31