Sık geçen başlıklar

istanbul ve ankara'da kaybetmedik tersine kazandık 1

ekşi'de gör
bana da oluyor bazen böyle. bir keresinde halı sahada röveşata golü atmıştım ama maçı 7-4 kaybettiğimiz için yemeği biz ısmarlamıştık.
ama bu hissi iyi bilirim. herkesten tebrik beklemiştim.
kimse oralı olmamıştı ya la!