bana da oluyor bazen böyle. bir keresinde halı sahada röveşata golü atmıştım ama maçı 7-4 kaybettiğimiz için yemeği biz ısmarlamıştık.
ama bu hissi iyi bilirim. herkesten tebrik beklemiştim.
kimse oralı olmamıştı ya la!
28.04.2019 · 20. sıra
passenger28
27.04.2019 12:08