bu adam geçenlerde cüneyt özdemir'in yayınına bağlanmıştı.. "yıllar önce evi arsayı satıp taksi plakası aldık şimdi plakaların değeri düşüyor" dedi.. cüneyt de "ticarette kazanmak da var kaybetmek de var" dedi.. bu adamın şu an tek derdi kendi yatırımını korumak yoksa istanbulluları düşündüğü yok yani..
edüt: aha link de geldi -> youtube
24.06.2020 · 22. sıra
strobist
23.06.2020 00:03 ~ 01:29