Sık geçen başlıklar

istanbul izmir otoyolundan 1.7 milyon araç geçmesi 1

ekşi'de gör
bir bakan düşünün ki 256 liralık otoyol ücretiyle övünüyor.
ve bir kesim düşünün ki bunu alkışlıyor. sik beni aşkım diye bağıran porno yıldızı gibisiniz.

karın ve sevgilin izin almadan cebinden 100 lira alsa kıyametleri koparırsın di mi?
işte devletin otoyollar için geçiş garantisi vermesi tam olarak böyle bir şey.
nasıl bir rant dönüyor, nasıl bir rüşvet ağı var düşünün işte.