Sık geçen başlıklar

istanbul ile ankara sevgili olsaydı 3

ekşi'de gör
istanbul kadın olurdu bir kere. çok güzel bir kadın ama kaprisli ve kaotik. onunla birlikte olmak çok eğlenceli olurdu ama bir o kadar da yorucu, gece gündüz hiç susmayan. her gün her an bir aktivite peşinde olan. ankara ise entellektuel, karakterli, duruş sahibi durağan bir erkek.. hani vardır ya böyle erkekler ağır abi, yanında kendini rahat ve güvende hissedersin, sohbetleri bilgidir, vay be ne de çok şey biliyor dersiniz. yinyang misali erkek kadının enerjisinden kadın erkeğin sakinliginden etkilenir ve bir harmoni içinde olurlardı..
istanbul kadın, ankara erkek yapılmış hep. bence tam tersi olurdu. istanbul tam kürk mantolu madonna'nın raif'i ya da fakat müzeyyen bu derin bir tutku'nun arif'i olurdu. ankara ise maria puder ya da müzeyyen.
istanbul ankara'yı izmir ile aldatırdı. ankara da bunalıma girip eskişehir ile evlenirdi.