ön edit: osmanlı'ya karşı lawrance ile bir olup isyan başlatan şerif hüseyin'in, siyonist hareketi ile ilgili "ilginç" ifadeler içeren ihanet mektubu:
https://youtube.com/…rts/jrbhvzcdpmk?feature=shared
peşin edit 2: israil çoluk çocuk dinlemeden katleden vahşi bir siyonist rejimle yönetilmektedir.
video açıklamasında söylendiğinin aksine "bombalama" değildir. ortada bomba, krater, yangın, duman, yanık bir cisim veya kişi yok. videoyu gözüyle izleyen ortalama iq ve üzeri herkesin anlayacağı üzere kurşunlanmışlar. bu bir hamas katliamı değilse de bombalama olmadığı kesin. şu da var, hamas insan kalkanı yapmayı seviyor. kaçmaya çalışanları vuruyor olabilirler. daha önce de kaçmaya calisan filistinli sivillere hamasın yaptıkları malum.
hamas liderlerinden biri geçenlerde sivil kayıpların işlerine geldiğini söylemişti. hamas metodları ve mentalitesi ışid veya el nusra'dan veya el kaideden, talibandan farksız. hatta bu diğer terör örgütleri bir gecede 6000 roketi bir şehre atıp çoluk çocuk kadın demeden 1400 sivil oldurmediler bir günde tarihte.
sosyal medyada bu tür belirsiz kaynaklardan yayılan hiçbir şeye direkt inanmamayı öğrendim. yıl olmuş 2023, bir zahmet siz de öğrenin. zırcahil gibi burada "bu paylaşılan videoda bombalama emaresi yok" diyen insanlara da laf çakmaya çalışmayın üç kuruşluk argümanlarınız, dandik demogojiniz ve arapperestliğinizle.
çok canınız istiyorsa buyrun filistin orada. her gün ölüm videosu, ceset fotoğrafı, katliam görüntüleri üzerinden duyar kasınca sihirli bir şekilde hamas haklı olmuyor. israil siyonist hukumeti; acımasızlık ve savaş suçu işleme konusunda hamas'ın daha zengin, zırhlı araçları olan, hava kuvvetleri ve nükleer gücü olan, daha düzenli hali sadece. israil hamastan bir tık daha az güçlü olsaydı, bugün hamas sand monkey'leri israillileri sokakta kıtır kıtır doğruyorlardı.
7 ekim terör saldırılarının olduğu sabah cesetleri arabaların arkasında sokak sokak sürüklenen yahudileri gördüğünüzde sevinç naraları atıyordunuz, "israil mahvoldu, kudus bizimdir, intikam vakti" gibi barzo beylik laflar ediyordunuz. şimdi hümanist mi kesildiniz bakayım siz? o 4 işleme ve basit neden-sonuç ilişkilerini anlamaya bile zor yeten kıvrımsız löp etiniz ile, 80 iq argümanlarınızla ve yalan dolanlarınızla kimseyi kandirabileceğinizi sanmayın.
04.11.2023 · 12. sıra
buyuk oyunu bozan adam
03.11.2023 17:32 ~ 22:32