Sık geçen başlıklar

israil türkiye'ye atom bombası atarsa ne olur 2

ekşi'de gör
ne oluru değil de ne olmazı konuşacak olursak,
mesela filistin, suudi arabistan, yemen gibi islam ülkelerinin s.inde bile olmaz. hiçbiri yola kola dökmez, türkiye terör devleti kabul edilir.
ölürüz abi, ya ne olacak. ben öldükten sonra olan bitenin taaa aq...

ilginçli bir soru.

edit: ne nato'su dayı yaaa. israil türkiyeye saldırdığı anda "türkiye son ayidatı ödememiş, nato genel sekreterinin karısına yan gözle bakmış, son nato toplantısında yere çöp atmış" gibi bir bahaneyle türkiyeyi şutlarlar. ya da ne bileyim sözleşmeye yeni madde eklerler: "nato üyesi ülkeye saldırana biz de dalarız, ama israil hariç" gibi.

(bkz: anan hariç de lan)