Sık geçen başlıklar

ispanya'nın sığınmacılara ateş açması 1

ekşi'de gör
insanlık suçu diyen mi ararsın, kendi sınırını koruyan insanlara orospu çocuğu diyen mi ararsın, 21.yy dayız diyen mi ararsın, ne ararsan var bu başlık altında. sanırsın ki hepsinin anasını bu mülteciler sikmiş ve bu anası belli babası yuzelli olanlar doğmuş. açılın lan, askerliğini 1994/1996 arası 18 ay yapmış birisi geldi. mardin/nusaybin kapı karakolunda yaptım ben askerliğimi, 4. hudut alayi 1.hudut taburunda. sınır bizde namustu o zamanlar, o kangal telinin üstünde indirirdik kaçak geçeni ve bilirdik o kangal teli ezilirse ve biz görmezsek 1.dereceden vatan hainliği ile yargilanacagimizi.. bize o zaman öğrettiler vatanın ne kadar kutsal ne kadar önemli olduğunu. o kangal telinin üstünde kendi babamı görsem bir saniye tereddüt dahi etmezdim ben varoluş nedenini siktimin fonculari.. şimdi siktirin gidin para ile fonlanmış duyarınızı başka başlıkta kasın, orospu çocukları sizi..