sınır namustur. korumazsan elini kolunu sallayan senin ülkene girer.
kaçak girmeye çalışana önce ihtar çekersin, devam ederse havaya uyarı ateşi açarsın, yine devam ediyorsa vurur öldürürsün.
eğer anlatıldığı gibiyse hükümranlık hakkına sahip bir devlet gibi davranmışlar, doğrusunu yapmışlar. burada anormal bir durum yok. anormal olan bizim ülkemizin durumudur.
26.06.2022 · 13. sıra
hakkak
25.06.2022 21:22