içinden rabbim beni neyle sınıyorsun dediğine yemin edebilirim ama ispatlayamam arada gülmesi de sözün bittiği ne günlere kaldık demenin bir ifadesi link
edit: video 2019 yılına aitmiş ben bugünkü bir tweette denk gelip ağlanacak halimize güldüm ve paylaştım. yazılan entrylerde gördüm ki hepimiz bu çaresizliği yaşıyoruz. 1-2 yazar arkadaşın da dediği gibi absürtlük lügatına girebilecek bir cümle var programda. biri size sen de hiç eleştiri yapmıyorsun dediğinde "mesela minareler falan" diye cevabı yapıştırabiliriz.
06.03.2023 · 17. sıra
pheonmenon
05.03.2023 07:28 ~ 16:48