Sık geçen başlıklar

ismail saymaz'ın haberglobaldeki derin çaresizliği 1

ekşi'de gör
içinden rabbim beni neyle sınıyorsun dediğine yemin edebilirim ama ispatlayamam arada gülmesi de sözün bittiği ne günlere kaldık demenin bir ifadesi link
edit: video 2019 yılına aitmiş ben bugünkü bir tweette denk gelip ağlanacak halimize güldüm ve paylaştım. yazılan entrylerde gördüm ki hepimiz bu çaresizliği yaşıyoruz. 1-2 yazar arkadaşın da dediği gibi absürtlük lügatına girebilecek bir cümle var programda. biri size sen de hiç eleştiri yapmıyorsun dediğinde "mesela minareler falan" diye cevabı yapıştırabiliriz.