herkes sizin gibi ülkesine ezik muamelesi yapmıyor koçum. adamlar o gözünüzde dev görünen amerika'yı bombalıyor şu an. ekonomimizi, rahibi iki gece misafir ettik diye bir günde doları iki katına çıkararak bitiren amerika'yı.
edit: büyük ve güçlü olana itaat etme güdüsü ile açılmış bir başlık. iran kim yeaa biz bile amerika'ya bir şey diyemezken iran nasıl olur bu kadar cesaretli olup amerikan üslerini vurur? 1. dünya savaşında yeni türk devleti, itilaf devletlerini tek bir savunma cephesinde yendiğinde, sarıkamış'ta tek mermi atmadan donarak şehit olan 80.000 asker, kaybedilmiş bir sürü cephe ve savaş gücü olarak neredeyse tükenmişken de dünyanın bütün büyük güçleri karşımızdaydı. iran 6 bin yıllık bir medeniyet. senin düşündüğün düşünmemiş olabilirler mi?
09.01.2020 · 22. sıra
zencirella
08.01.2020 03:34 ~ 16:58