gelmesinler falan diyoruzda, usülünce gelenede siktir çekemiyoruz merhametliyiz böyle bi bugumuz var.
yıl 2017 dükkanda oturuyorum utana sıkıla iranlıya benzeyen belliki okumuş bir tip girdi içeri suriyede yaşayan iranlı imiş, ingilizce işe ihtiyacı olduğunu söyledi, ama nasıl utanıp sıkılıyor, adamın aldığı eğitiminde, geldiği yerdeki hayatınında iyi olduğu çok belli fakat çok sıkıntılı, ben onu dinlemeye başlayınca döküldü ağlamaya başladı, ulan içim buruldu be, mesleği öğretmenlik olan adama (uzmanlık alanlarını anlatırken anlamadım epey uzundu, allah bilir neydi). derken ailesi az uzakta imiş gösterdi kirayı veremiyorum artık dedi, ne yapacağını bilemiyor insan böyle anlarda, dilenmiyor adam iş için adeta yalvarıyor hatta tanıdık bir kaç kişiyi ayarlayıp yönlendirdim ama ne olduğunu bilmiyorum geçmiş gün.
savaş kötü, göç kötü ve coğrafyamızda maalesef bizi misafir edici konumuna zorluyor olası bir savaşta da kaçınılmaz gibi görünüyor.
09.01.2020 · 25. sıra
alayli psikolog
08.01.2020 07:06