Sık geçen başlıklar

iphone'un 4 bin tl sınırına dayanması 1

ekşi'de gör
evvel zaman içinde halktan biri ekmek bulamıyoruz demiş. kriz varmış zira. marie antoinette demiş ki "ekmek bulamıyorsanız pasta yiyin". tarih boyunca alayımız bu diyaloğa sövdük. evet kriz olduğu doğru, evet toplumun kredi kartları sayesinde krizi görmezden geldiği doğru. lakin "kriz oldu ayfon 4 bin lira oldu böhöööö :((((((" demenin antoinette'in yaptığından hiçbir farkı yok aga. kelle etiyle karıştırılmış kıyma bile 40 lira oldu de, elmayı 3 liradan yiyoruz de, efendime söyleyeyim toplu taşıma çok pahalı, benzin ve mazot fiyatları ecdadımızı sikti de ama ayfon deme olm.