Sık geçen başlıklar

iphone'ların iki yıl içinde bozulması 2

ekşi'de gör
yanlış önerme. 16 yıldır kullandigim ayfon 3gs ye hâlâ bişi olmadı. kısmetse liseye geçecek yakında. tıp istiyorum diyo bakalım.
2014 şubat'ında aldığım iphone 5s'nin hala telefonum olduğunu ve çatır çatır çalıştığını düşünürsek olayın kullanıcıda bittiğini anlayabiliriz. elektronik cihaz kullanmak her babayiğidin harcı değildir.