1'e alayım 11'e satayım vergi de vermeyeyim ,
çalışanın primini falan boşver, ayıplı mal satarsam da çamura yatayım diye diye battılar çok da acınacak bir durum yok.
04.10.2022 · 38. sıra
inadiminat
03.10.2022 10:11