Sık geçen başlıklar

internetten alışverişin esnafı bitirmesi 1

ekşi'de gör
1'e alayım 11'e satayım vergi de vermeyeyim ,
çalışanın primini falan boşver, ayıplı mal satarsam da çamura yatayım diye diye battılar çok da acınacak bir durum yok.