Sık geçen başlıklar

internet alışverişinde sanal kart kullanan nesil 1

ekşi'de gör
bakın size bir anımı anlatayım, polonya ormanlarının arasında 10 yataklı bir oteldeyim, ertesi gün dönüşümüz var, otelde internet bir tek resepsiyonda var, oradan check-in yapıyorum, bir de baktım bagaj hakkımız 5 kilogram, hemen klm'nin sitesine giriyorum bu arada cep telefonum erişime kapalı hangi akla hizmetse, fakirlik var o zamanlar, dolayısıyla ana kartımı kullanarak (bu anlattığım olay haricinde bir kere bile asıl kartımı kullanmadım o güne kadar ve o günden sonra)50 kusur euroya ben ve arkadaşlara bagaj hakkı alıyorum, çünkü havalimanında çok daha fazla ücret istiyorlar. asıl olay şimdi başlıyor, evde uykumun arasında kendi kendime "ulan diyorum o bilgisayar üzerinde kesin bütün data kaydediliyordur, ne malsın sanane milletin bagaj hakkından" ve arıyorum müşteri hizmetlerini, hanfendi diyorum son işlemimi bana söyler misiniz? beyefendi sizin 17 bin küsur limit aşım ücretiniz görünüyor, (asıl kart limitim de en az bir o kadar var), işte o an kanım çekiliyor, kendimi görmedim ama tebeşir gibi olduğumdan eminim. hangi siteden, ne satın alınmış, neden limit aşımına izin verdiniz falan diye artık ne sorduysam, kadıncağız "beyefendi sistemde bir gariplik görünüyor, şimdi kapatalım ben sizi tekrar arayacağım" diyor ve kapatıyorum, işte o beş dakika midem, başım, ateşim hepsi bombok bekliyorum, hayatımdan beş sene geçiyor ve beklenen telefon geliyor. "beyefendi en son 50 kusur euroya tekabül eden su kadarlık bir klm harcamanız var, limit aşımı falan yok, anormal bir işlem yok" ben durur muyum kadına saydırıyorum "e peki demin detaylı detaylı verdiğiniz rakamlar neydi? bunu bir yerden görmeden nasıl söyleyebildiniz? dalga mı geçiyorsunuz adam mı seçiyorsunuz, çabuk o kartı kapatın kullanıma, bana yeni bir kart gönderin" diyorum kapattıktan sonra yarım saat bir koltuğa oturup derin nefes alıyorum. artık belki de o an aramasam o alışveriş gerçekleşmiş olacak, provizyondayken mi müdahale ettiler iptal oldu, ne boksa artık bilmiyorum. o günden önce de çok farklı değildi ama o günden sonra bir liralık alışveriş bile yapsam sanal kartımı kullanırım, siz siz olun asıl kartınızı o ekranlara bir kere bile yazmayın.