bu hesap, bu hesaba konuşacak kişilerle aynı ortamda olmama isteği nedeni ile ödeniyor. bana saçma gelse de sizleri üzecek gerçek bu.
bu tip restoranlar da böyle bir talebin varlığını görüp ona göre pozisyon alan restoranlar. özellikle parayı kolay kazanan kişiler (anladınız ne demek istediğimi) halktan mümkün olduğunca uzak durmayı tercih eder.
siz aracı otoparka atarsınız o valeye teslim eder. siz avm'yi dolaşırsınız o direkt bu restorana girer. siz o hesabı ödeyemeyeceğiniz için restoranın kapısından geçmezsiniz, burada adisyonu üzerinden yorum yaparsınız, o çoktan yediklerini sıçmıştır bile...
zengin ile fakirin uçurumu açıldıkça, orta gelir gurubu fakirleştirildikçe bu fiyatlar daha da artacak. çok şaşırmayın. önümüzdeki seçimi akp kazansın aynı yemeği yiyenler 3.500 tl hesap ödeyecekler. hiç de umurlarında olmayacak.
15.12.2021 · 20. sıra
it was a bright cold day in april
14.12.2021 12:22 ~ 12:33