Sık geçen başlıklar

insanlı uçakların 40 km yüksekliğe çıkamaması 1

ekşi'de gör
--- spoiler ---

stratosferde yükselmeniz insan solunumuna aykırıdır. kafanıza balyozla vurulup bayıltılmış gibi olursunuz.
--- spoiler ---

12.5 km'nin insan solunumuna uygun olduğuna inanan yazar beyanıdır. uçak 12 km'de iken kafanı camdan uzat bi nefes al istersen. *

edit: sonraki entrylerde biri de "bilimperest" falan diye zırvalamış.inşallah troldür. insan bu kadar cahili görünce keşke dünya düz olsa da enine bunlara girse diye düşünmeden edemiyor.