anne ve babayla yaşanan evdeki sana ait oda....
artık büyümüş ve kendi hayatını kurmuşsundur ama hiçbir yer o sana ait küçük odanın verdiği güveni vermez.belki o odada yaşarken daha mutlu oluşundandır güvende hissetme duygusu, bilemiyorum....
18.10.2015 · 15. sıra
thesecret
17.10.2015 12:16