ben bununla ilgili başlık açmayı düşünüyordum açtığın çok iyi olmuş.
twitter mizahının artık fazlaca abartıldığını ve aslında fark edilmese de toplumsal olarak bize zarar verme ihtimalinin olduğunu düşünüyorum. her ne kadar oldukça zekice olanlarının da bolca olduğu bir çeşitlilik içerisinde olsak da her şeyi mizah ile karşılıyor olmamızın toplumsal meseleler karşısındaki duruşumuzu zayıflattığını ve alışkanlığa dönüştüğünü düşünüyorum. belli ki bunu sadece ben düşünmüyorum ki kanun yapıcılar toplumun nasılsa yine mizahla karşılayacağını bilerek kolay hareket ettiklerini canları ne isterse yaptıklarını nasılsa bir direnç ile karşılaşmayacaklarını düşündüklerini asla kanıtlayamam ama böyle olduğuna emin gibiyim
akaryakıt zammı geliyor, mizah.
devasa vergi değişikliklerine, mizah.
ötv kat kat artıyor, mizah.
elektrik zammı geliyor, mizah.
gazeteciler içeri tıkılıyor,mizah.
yani bir sonraki güncellemeyi kolayca yapmak için görüldüğü gibi halkın hangi reaksiyonu göstereceği çok belli değil mi ?
edit:imla
26.02.2022 · 25. sıra
beareffect
25.02.2022 10:15 ~ 10:16