Sık geçen başlıklar

insan ırkının anunnaki'ler tarafından yaratılması 2

ekşi'de gör
konuyu açan yazarın bu gece boku yemesine sebep olacak gerçek.
bir anunakinin bana attığı mesaja göre durumdan hoşnut olmayan anunnaki kralı 6.aminyum en güvendiği iki adamını bu gece dünyaya göndererek- ki kendileri buradan gittikten sonra ışınlanma teknolojisini bulmuşlar- bu gerçeği ortaya çıkarttığı için konu sahibini makattan sokacakları üstün bir teknoloji ürünü alet ile resetleyeceklermiş.
gece gece okudum. özet geçiyorum

bunlar 5 metreymiş. insanı yaratmış. dünyaya gelme sebepleri ise altınmış. (bakın burası çok ilginç) çünkü merkez bankası rezervleri tükenmek üzereymiş. borçları varmış. sonra dünyaya inip piramitlerin müteahhitliğini yaparak inşaat sektörünü canlandırmışlar. ekonomiyi düzeltmişler. piramitleri bize bırakıp altınlarımızı aldıktan sonra o güzel uzay gemiciklerine binip gitmişler :/