ingiltere başbakanı rishi sunak, mezunlarının kolay iş bulamadığı ya da iyi maaşlar alamadığı bölümleri halkın vergilerini boş yere harcadıkları için kapatmaya karar vermiş.
"kimi üniversitelerimiz dünyanın en iyileri arasında ama birçok öğrenci de halkımızın vergileri sayesinde işleyen bu üniversitelerde kalitesiz bölümleri okuyarak hem kendilerinin zamanlarını hem de halkımızın parasını çöpe atıyorlar" demiş. yetmez, bir adım daha gidilmeli ve online eğitimin daha başarılı mezunlar verdiği bölümler de kapatılıp tamamen online a geçilmeli. bilgi çağında tahtada anlatarak bilgi vermeye çalışmak kadar ilkel bir şey olamaz.
mezunlarına en fazla saving sunan bölümler 450k pound ile tıp ve ekonomi olmuş.
bizimkisi de her şehre bir üniversite açmak ile övünsün.
https://www.bbc.com/news/uk-politics-66216005
18.07.2023 · 29. sıra
summerof69
17.07.2023 12:29 ~ 16:32