Sık geçen başlıklar

ingiltere'de 40 yıllık enflasyon rekoru kırılması 1

ekşi'de gör
%9 nereeee, %150 nere?
bizde enflasyonu %9'a düşürenin heykelini dikerler.

edit:ekonomi alanında lisans+yüksek lisans+uzun yıllara dayanan profesyonel tecrübem var. bizim enflasyonun bu noktaya geleceğini defalarca yazdım. bundan sonra enflasyondan kurtuluşumuzun olamayacağını da defalarca yazdım. akp ekonomi politikalarındaki hataların faturasının çok acı olacağını da defalarca yazdım. birçok uzman da yazdı, söyledi bunları. cahil cahil konuşmayın be kardeşim. dünyada bütün ülkelerde enflasyon sıfır olsa bizim enflasyon yine %100'ün üstünde olurdu. çünkü hem cari açık var, hem bütçe açığı var, hem 128 milyar dolar nerede olayı var, merkez bankasının eksi 60 milyar dolara vuran rezerv açığı var. her tarafımız açık yani. bu maç buradan dönmez.