Sık geçen başlıklar

ingiltere'de öğrencilerin açlıktan silgi yemesi 1

ekşi'de gör
ulan ne kadar kötü ve çaresiz durumdalarsa böyle haber yapıyorlar.bu havuz medyası denen çöplük gerçekten yargılanmalı tepeden tırnağa.bırakın üst yönetimini sahiplerini filan,sokakta söyleşi yapan muhaberinden,ofis çalışanı gence,yemek hanesinde yemek pişiren aşçısına kadar.hiç emekçi muhabbeti yapmasın kimse,ne onlara ne ekmek dertlerine saygı duymuyorum.

ek edit:mesaj kutumu patlattınız teşekkür ederim.evet ben de biliyorum haber guardian'a ait.ama olsun bu vesile ile havuz medyasına sövme fırsatı buldum kullandım.sanki bu haber gerçek olmasa yalan haber olarak yayınlamazlar.