Sık geçen başlıklar

ingiltere ile uzun yıllardır problem yaşamamamız 1

ekşi'de gör
man adası'na "güvenle" giden paralar,
beşli çetenin bizden çaldıklarını londra'ya gömmesi,
ingiltere'ye usul usul giden 450 ton altın,
dört bir tarafı saran exeter üniversitesi mezunları,
görünürde kanadalı aslen ingiliz olan alamos gold'un rahatça ata yadigarı vatanın içine sıçması

gibi olaylar varken neden sorun yaşayalım ki? pek muhterem alçak hükümet başkanımız inatla lozan antlaşması'nı hezimet olarak pazarlar. niçin? lozan antlaşması, ingiltere'nin karın ağrısıdır. ismet inönü, diplomaside dünya markası olan ingiltere'ye lozan'da ders vermiştir. bağımsız türkiye cumhuriyeti ve mustafa kemal atatürk de ingiltere tarafından sevilmez. atatürk ve cumhuriyet'in varlığı ingiltere'nin ortadoğu planlarını bozmuştur. alçak hükümet, büyük zorluklarla elde ettiğimiz bütün bu kazanımları aptal tavizlerle buruşturup attı. ingiltere'yle resmi olmayan manda ve himaye ilişkisi yaşıyoruz. bizim "cumhurbaşkanı", "devlet başkanı" dediğimiz zat, genel sömürge valisi gibi hareket ediyor. niçin sorun olsun ki?