Sık geçen başlıklar

ince'nin yanına gelen çocuğu sahneden kovması 1

ekşi'de gör
doğru olanı yapmıştır. adam mitingde konuşurken çoluğuna çocuğuna sahip çıkmayanların yaptığı normal, sayın ince'nin yaptığı anormal. hadi oradan. on binlerce kişi önünde konuşurken çocuk mu sevecekmiş bir de? "konuşuyorum şimdi" diyor adam, bir şey de demiyor. her şeyin yeri var zamanı var. çocuklarınızı salmayın her yere. toplu taşıma araçlarında ve umuma açık yerlerde bağırtmayın da.