16 yıldır şöyle bir şey duyan oldu mu?
--- spoiler ---
benim yanımda çalışanların da sorumluluğu bana aittir ben özür diliyorum onlar adına.
--- spoiler ---
29.05.2018 · 8. sıra
iyisin tabi
28.05.2018 15:47